کد خبر: ۸۵۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۳۶۷
روحانی همچنین با اشاره به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر گفت: مردم ان‌‌شاالله در روزهای آتی شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود.

روحانی: با اقدامات انجام شده، امیدواریم در روزهای آینده مردم شاهد تعادل قیمت در بازار باشند / اقدامات خوبی برای استفاده از ارزی که در برخی کشور‌ها به عنوان ذخیره داریم انجام گرفته؛ حداقل با سه کشور به نتایج خوبی دست یافته ایم / وام ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت می‌شود؛ در تهران ۵۰ میلیون، شهر‌های بزرگ ۳۰ میلیون و شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان / همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان از پاییز عملیاتی می‌شود/ با رفع ایراد شورای نگهبان، دولت دو وزیر بازرگانی و صنعت را به مجلس معرفی می‌کندرئیس جمهور گفت:در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی‌ها قرار دادیم. ۳۰ هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در مرداد حوادث مهمی پیش رو داشتیم از پایان جنگ تحمیلی تا عملیات مرصاد تا آزادی همه عزیزان ما که در عراق در بند اسارت بودند و تا پیروزی مشروطیت در اواسط مرداد از رخدادهای مهمی بوده است.

وی افزود: امروز که آغاز ماه ذی‌الحجه است روز ازدواج هم می‌توانیم نامگذاری کنیم. روز ازدواج حضرت علی با فاطمه زهرا است.

رئیس‌جمهور گفت:‌تاکید ما با وجود کرونا باز بر سنت ازدواج است اما باید مراسم‌های سابق را حذف کنیم اما مسئله خانواده و تشکیل خانواده را بسیار مهم می‌دانیم. در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی‌ها قرار دادیم. 30 هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.

روحانی همچنین با اشاره به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر گفت: مردم ان‌‌شاالله در روزهای آتی شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت در مجلس دهم گفت:‌ این اتفاق یک قانون است حالا یک اختلاف داخلی بین شواری نگهبان و مجلس شورای اسلامی سر یک جمله بوجود آمده است وان‌شاالله این مشکل برطرف خواهد شد و ما پس از آن دو وزیر را به مجلس معرفی خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: