کد خبر: ۸۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم وصفر با رعایت پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم را با دستگاه های مسئول در نظر خواهیم گرفت و نتیجه را اطلاع رسانی می کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: کمیسیون موضوع عزاداری محرم را بررسی می‌کند / هر چه داریم و نداریم از همین روضه‌هاست / نمی‌شود به راحتی گفت نماز جمعه تعطیل شد، حالا عزاداری را هم تعطیل کنیمبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم وصفر با رعایت پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم را با دستگاه های مسئول در نظر خواهیم گرفت و نتیجه را اطلاع رسانی می کنیم.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، درباره تمهیداتی که قرار است برای برگزاری مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر با توجه به شرایط کرونایی اندیشیده شود، گفت: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس حتما این موضوع را پیگیری می کنیم و هرگاه با دستگاه های مسئول به جمع بندی مناسب برسیم حتما نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: با توجه به مسائل بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا نمی‌توان بحث سلامت جامعه را مورد بی توجهی قرار داد، ولی باید به این‌مهم نیز توجه کنیم که ما هر چه داریم و نداریم از همین روضه ها و ماه محرم و عاشورا است، این مباحث موضوعی نیست که شخصی بخواهد با آن ساده برخورد کند و به راحتی بگویند نماز جمعه تعطیل شد حالا هیئت عزاداری و محرم را هم تعطیل می کنیم.

نصیرایی در پایان با تاکید بر اینکه کسی نباید با مسئله عاشورا و امام حسین(ع)شوخی کند، اظهار کرد: البته مومنین به تمامی مسائل توجه دارند و عاقل هستند، همانگونه که در شب های قدر ماه مبارک رمضان به پروتکل های بهداشتی توجه شد و بهترین رعایت ها و مراقبت ها را در این حوزه از سوی مردم در مساجد و هیات ها شاهد بودیم، همین متدینین و مومنین برای عزاداری در ماه های محرم و صفر نیر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: