کد خبر: ۸۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
فلاحی :
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای بررسی شد و راهکارهایی نیز برای توسعه و تجهیز و گسترش آن در نظر گرفته شد.

جلسه کمیسیون آموزش در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد/ بررسی ارتباط بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اداره کار و تعاونبه گزارش خبرداغ ، احمد حسین فلاحی،‌ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: به دلیل هفته مهارت، جلسه کمیسیون آموزش در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد و رییس دانشگاه و دبیر شورای عالی فنی و حرفه‌ای گزارشاتی ارائه کردند.

وی افزود:‌ بررسی مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای و راهکارهایی که برای توسعه، تجهیز و گسترش و کمک به دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید در نظر گرفته شود، بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: اشکالاتی نیز بررسی شد که به عنوان مثال هنرستان‌ها باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان آنها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های تحصیلی متفاوت نخوانند. مسأله ارتباط بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اداره کار و تعاون مورد بررسی قرار گرفت که البته این موضوع نیازمند بررسی توسط کمیسیون‌های دیگر نیز هست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: