کد خبر: ۸۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۹۲۷
بعد از مشاهده علائم بالینی کرونا در میان کارکنان مرکز پژوهش های مجلس در تستی که از همه کارکنان این مرکز به عمل آمد، بیش از 30 نفر مبتلای قطعی به کووید 19 گزارش شده است که در این میان رئیس، قائم مقام، معاونین پژوهشی و بسیاری از مدیران و کارشناسان پژوهشی مرکز که در ارتباط مستقیم و روزانه با مجلس و نمایندگان آن هستند، در میان مبتلایان قطعی به چشم می خورند.
بمب مخفی کرونا آماده انفجار در مجلستعداد قابل توجهی از مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به کرونا مبتلا شده اند.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از اعتدال، بعد از مشاهده علائم بالینی کرونا در میان کارکنان این مرکز در تستی که از همه کارکنان به عمل آمد، بیش از 30 نفر مبتلای قطعی به کووید 19 گزارش شده است که در این میان رئیس، قائم مقام، معاونین پژوهشی و بسیاری از مدیران و کارشناسان پژوهشی مرکز که در ارتباط مستقیم و روزانه با مجلس و نمایندگان آن هستند، در میان مبتلایان قطعی به چشم می خورند.
 
شایان ذکر است آنچه در این بین بر نگرانی ها می افزاید، عدم رعایت پروتکل های مربوط و عدم تمکین برخی افراد مبتلا در این مرکز پژوهشی به قرنطینه و اصرار بر حضور در محل کار و مجلس در شرایط فعلی می باشد. از این رو ارتباط روزانه مرکز پژوهش ها و کارمندان آن با کمیسیونهای اقتصادی، برنامه و بودجه، انرژی و صنایع در جلسات طولانی و فضای بسته بر نگرانی ها در این زمینه افزوده است.
 

به نظر می رسد اتخاذ تدابیر فوری برای حفظ سلامتی سایر پژوهشگران مرکز و نمایندگان مجلس به صورت اضطراری از سوی دکتر نمکی وزیر بهداشت و دکتر قالیباف رئیس مجلس در این راستا ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انصاری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
خسته نمی شید‌ از این همه دروغ‌پراکنی?
البته نون شما تو همین دروغ های کذبه‌
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: