کد خبر: ۸۵۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۲
مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق نقش شهید سردار سلیمانی در شکست داعش را فراموش نشدنی دانست و تاکید کرد: اقلیم کردستان هرگز به محلی برای تهدید منافع و امنیت جمهوری اسلامی ایران تبدیل نخواهد شد.

مسعود بارزانی در دیدار با ظریف: اقلیم کردستان هرگز به محلی برای تهدید منافع و امنیت ایران تبدیل نخواهد شدمسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق نقش شهید سردار سلیمانی در شکست داعش را فراموش نشدنی دانست و تاکید کرد: اقلیم کردستان هرگز به محلی برای تهدید منافع و امنیت جمهوری اسلامی ایران تبدیل نخواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، محمد جواد ظریف که از بغداد به اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق سفر کرده است با «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان عراق و رئیس پیشین اقلیم دیدار و گفتگو کرد.

ظریف در این دیدار با تاکید بر حاکمیت ملی عراق، روابط حسنه میان بغداد و اربیل را خواست همیشگی ایران خواند و بر گسترش روابط همه جانبه تاکید کرد.

مسعود بارزانی هم در این دیدار با اشاره به پیوندهای مستحکم دو ملت ایران و عراق از نقش فراموش ناشدنی سردار شهید سلیمانی در شکست داعش یاد و تاکید کرد که اقلیم کردستان هرگز به محلی برای تهدید منافع و امنیت جمهوری اسلامی ایران تبدیل نخواهد شد.

طرفین همچنین بر گسترش مبادلات تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: