کد خبر: ۸۵۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۹
باشگاه گل گهر با صدور بیانیه‌ای به اظهارات مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین واکنش نشان داد.

واکنش گل‌گهر به اظهارات پاشازادهبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد تیم شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست بدهد. قبل از این مسابقه اعلام شد ۱۲ عضو تیم گل گهر کرونا دارند و مصاف دو تیم برای چند ساعت در ابهام بود اما در نهایت سازمان لیگ رای به برگزاری بازی داد.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین امروز در اظهاراتی تند، علیه باشگاه گل گهر و شرایطی که برای برگزاری مسابقه ایجاد کرده بود، انتقاد کرد.

باشگاه گل گهر هم با انتشار بیانیه ای، به اظهارات پاشازاده و شاهینی ها پاسخ داد.

در این بیانیه آمده است:

«پس از پیروزی مقتدرانه و شیرین تیم فوتبال گل‌گهر که با شرایطی پر از استرس و نگرانی رقم خورد، برخی از دوستان ما در باشگاه محترم شاهین مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند که متاسفانه ناآگاهانه انجام شده و فاصله زیادی با حقیقت دارد.

این دوستان مدعی شده‌اند مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۲ نفر از اعضای گل گهر و مشخص نبودن برگزار شدن یا نشدن مسابقه تمرکز آنها را به هم زده حتی آقای پاشازاده این ماجرا را "کثیف" خطاب کرده‌اند. عجیب است و باعث تاسف! اینکه تیم ما درگیر کرونا شده و شاهینی‌ها تمرکزشان به هم خورده، از آن حرف‌هایی است که شاید در نوع خودش قابل تامل و حاکی از کمبود تجربه باشد.

گفته‌اند آن ۱۲ نفر کجا هستند؟ خب در قرنطینه! خدا را شکر حال‌شان هم خوب است. نمی‌دانیم آیا شاهینی‌ها روی مسائلی متمرکز بودند که ببیند چند بازیکن تاثیرگذار تیم ما در ترکیب نبودند یا نه؟ آیا ندیدند که ما حتی دروازه‌بان ذخیره هم روی نیمکت نداشتیم و سرمربی ما و برخی از دستیارانش هم روی نیمکت نبودند؟ اگر حواس شاهینی‌ها به اتفاقات داخل مسابقه بود، قطعاً متوجه غیبت این نفرات می‌شدند.

درباره نحوه حضور اعضای جدید کادرفنی هم تمام هماهنگی‌های لازم با سازمان لیگ انجام شده و نیازی نیست درباره موضوعاتی که قانوناً مجوز آن از نهاد رسمی برگزاری مسابقات دریافت شده توضیح خاصی داده شود.

عملکرد داوری و ایراداتی که به قضاوت آقای حمید حاج ملک گرفته شده هم موضوعی است که کارشناسان داوری درباره آن نظر می‌دهند و تاکنون هم تمام تصمیمات ایشان توسط کارشناسان تایید شده؛ فقط جهت یادآوری باید بگوییم این گل گهر بود که دو هفته قبل و در دیدار مقابل پیکان شاهد یکی از فاجعه‌بارترین قضاوت‌های فصل بود.

حرف پایانی اینکه گل گهر با وجود مثبت شدن تست کرونای ۱۲ نفر از اعضایش به تیم شاهین احترام گذاشت و برخلاف خیلی از تیم‌ها که حتی بازی‌هایشان لغو شد، بازی خود را انجام داد. در این میان اولویت اصلی ما صداقت، شفافیت و احترام به جان انسان‌ها بود. خوشحالیم که در همین شرایط سخت، ذهن پسرهای ما در زمین مسابقه و قلب‌شان کنار هم تیمی‌ها و مربیان‌شان بود. اقدامی که دوستان آن را کثیف خوانده‌اند، اما از نظر ما شایسته تقدیر بسیار است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: