کد خبر: ۸۵۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۱
رئیس مجلس تاکید کرد: معنای طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی این نیست که خدایی ناکرده در جامعه کمبود کالا وجود دارد بلکه بحث عدالت و دسترسی دهک‌های پایین جامعه به کالاهای اساسی مطرح است.

قالیباف: طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی به معنای کمبود در جامعه نیست/ بحث دسترسی دهک‌های پایین جامعه به این کالاها مطرح استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیر) مجلس شورای اسلامی، در تشریح طرح یک فوریت نحوه توزیع کالاهای اساسی با استفاده از کالابرگ، گفت:  نمایندگانی که این طرح را پیشنهاد دادند ابتدا موضوع دو فوریت مدنظرشان بود اما بعد درخواست رأی گیری برای یک فوریت را ارائه کردند.

وی ادامه داد: طرح های مشابهی در این مورد هم وجود داشت، آقای نادران و دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه طرح دیگری با نام تضمین تامین کالاهای اساسی و دارو اقشار آسیب پذیر با قیمت مناسب را در دست دارند که در صورت رأی آوردن طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی می توان از طرح کمیسیون برنامه و بودجه هم به دلیل اهمیت دارو در کنار آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: 

به رغم مشکلات پیچیده اقتصادی، توانایی گذر از این شرایط دشوار را داریم/ تسهیل و تسریع در ورود و خروج کالا در گمرکات از اولویت‌های دولت است

رئیس مجلس ادامه داد: معنای طرح نحوه توزیع کالاهای اساسی این نیست که خدای نکرده در جامعه کمبود کالا وجود دارد بلکه بحث عدالت و دسترسی دهک های پایین جامعه به کالاهای اساسی مطرح است که باید در این شرایط ارز ترجیحی به دست نیازمند و مصرف کننده واقعی برسد بنابراین یک فوریت این طرح به رأی گذاشته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: