کد خبر: ۸۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
روزنامه شرق در گزارشی که در باره کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات منتشر کرده از قول جعفرقادری نماینده مجلس نوشته است: قادری با اشاره به گزینه‌های محتمل برای ریاست دیوان محاسبات می‌گوید: فرهاد رهبر، حسن سبحانی، عباسعلی کدخدایی، محمدحسن صادقی و امین‌حسین رحیمی از گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات کشور هستند.
 

کدخدایی از شورای نگهبان می‌رود؟به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شرق در گزارشی که در باره کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات منتشر کرده از قول جعفرقادری نماینده مجلس نوشته است: قادری با اشاره به گزینه‌های محتمل برای ریاست دیوان محاسبات می‌گوید: فرهاد رهبر، حسن سبحانی، عباسعلی کدخدایی، محمدحسن صادقی و امین‌حسین رحیمی از گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات کشور هستند.

بعضی از نمایندگان مجلس مانند محمدقسیم عثمانی و محمدعلی عبدالله‌زاده نیز برای ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

کلیت مجلس یازدهم به دنبال حاشیه‌ سازی برای دولت نیست

آن‌طور که از فحوای صحبت مجلسی‌ها می‌توان حدس زد، رقابت میان کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان و آذر و همچنین پاک‌نهاد جدی است. اکنون باید منتظر ماند و دید تا هفته آینده نمایندگان مجلس به چه کسی برای نشستن بر کرسی نهاد مهم نظارتی دیوان محاسبات رأی می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: