کد خبر: ۸۵۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۹
مدیر تیم‌های پایه استقلال از سرمربی این تیم بابت اعتماد به محصولات آکادمی تشکر کرد.

حاجیلو: از فرهاد ممنونم که به امید‌ها اعتماد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، اصغر حاجیلو درباره حضور بازیکنان رده های پایه استقلال در ترکیب تیم بزرگسالان این تیم بیان کرد: این بچه ها سرمایه های باشگاه استقلال هستند. ما از گذشته برای این عزیزان خوابگاه درست کردیم، خوراک شان را تامین کردیم. حتی پول دانشگاه شان را پرداختیم تا سرباز نشوند و بتوانند در آکادمی استقلال رشد کنند.

وی ادامه داد: این بازیکنان بسیار بااستعداد هستند. امیرحسین خدامرادی که دیروز در ترکیب استقلال بازی کرد را خودم از همدان به تهران آوردم و می دانم که چقدر بااستعداد است. شک ندارم این بچه ها در آینده ای نزدیک به فوتبالیست های بزرگی تبدیل می شوند.

حاجیلو همچنین گفت: از فرهاد مجیدی تشکر می کنم که به این بازیکنان اعتماد کرد و اجازه داد در تیم بزرگسالان بازی کنند. جای محمدرضا داوری کاپیتان تیم امید استقلال هم خالی بود اما با این حال از مجیدی ممنونم. امیدوارم این بازیکنان نیز قدر فرصتی که در اختیارشان گذاشته شده را بدانند و بتوانند روزهای خوبشان را ادامه بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: