کد خبر: ۸۵۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۹
احسان حاج صفی و رضا اسدی دو بازیکن آکادمی فوتبال سپاهان بوده اند که شب گذشته عاملان اصلی شکست تیم سابقشان شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ،مصاف تراکتور و سپاهان مهم ترین دیدار هفته بود که در پایان با پیروزی 2 بر 1 میزبان خاتمه یافت؛ دیداری که با گلزنی حاج صفی و اسدی برای قرمزهای آذربایجانی همراه شد و تک گل سروش رفیعی به تغییر شرایط کمکی نکرد.

جالب اینکه رضا اسدی و حاج صفی هر دو بازیکنان آکادمی سپاهان هستند؛ رضا اسدی بازیکن جوانی بود که در دورانی که به اصطلاح انقلاب ویسی در سپاهان از آن نام برده می شود، از این باشگاه جدا شد و احسان حاج صفی هم در بازگشت دوباره از فوتبال اروپا به دلیل هزینه بالایی که باشگاه سپاهان باید برای جذب او پرداخت می کرد و زیر بار این قرارداد سنگین نرفت، از تیم تراکتور سردرآورد که دوران سربازی را آنجا سپری کرده بود.

پس از پایان بازی فضای مجازی پر شده بود از کنایه هایی با این مضمون به مدیران سپاهان؛ اینکه شاید اگر این دو بازیکن در ترکیب تیم حضور داشتند، این شکست تلخ برای طلایی پوشان رقم نمی خورد؛ البته که داستان فوتبال جدا از این اما و اگرها است.

سپاهان از خودی‌ها خورد

سپاهان از خودی‌ها خورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: