کد خبر: ۸۵۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
بعیدی‌نژاد:
سفیر ایران در بریتانیا عنوان کرد: ایران اینترنشنال باپخش گردهمایی گروه تروریستی منافقین که قاتل ده‌ها هزار بی‌گناه ایرانی است، وقاحت و بی‌شرمی تمام عیار خود را به نمایش گذاشت.

«ایران اینترنشنال» وقاحت و بی‌شرمی تمام عیار خود را به نمایش گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر ایران در بریتانیا در حساب توئیتری خود به پخش زنده گردهمایی گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در شبکه اینترنشنال واکنش نشان داد.

وی در توئیت خود نوشت: «‌شبکه سعودی ایران اینترنشنال باپخش گردهمایی گروه تروریستی منافقین که قاتل ده‌ها هزار بی‌گناه ایرانی است، وقاحت و بی‌شرمی تمام عیار خود را به نمایش گذاشت. بعد از مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه، این برنامه نیز به‌دستور مالکان سعودی این شبکه صورت گرفته است؛ اما پول همه چیز نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: