کد خبر: ۸۵۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
کنگره عصب روانپزشکی به دور دوم خود رسید؛ رویدادی که گسترش همکاری‌های علمی میان رشته‌های پایه و بالینی مرتبط با حوزه‌های عصب روانپزشکی و شناختی را هدف قرار داده است.

ارائه آخرین یافته‌های درمانی عصب روانپزشکی در یک وبینار علمیبه گزارش خبرداغ ، این رویداد به مدت چهار روز و به صورت وبینار در حال برگزاری است و در آن جنبه‌های عصب روانپزشکی و شناختی در حوزه بیماری‌های صرع، ام اس، اختلالات حرکتی، تشنج‌های عصبی، ضربات مغزی و دمانس (آلزایمر) و آخرین اطلاعات و یافته‌های پزشکی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در دومین کنگره عصب روانپزشکی ۹ پنل تخصصی و سه کارگاه آموزشی برگزار می‌شود و هشت تن از متخصصان رشته‌های عصب روانپزشکی به همراه دو تن از اساتید خارجی از کشورهای انگلیس و استرالیا در خصوص جنبه‌های عصب روانپزشکی و شناختی سخنرانی می‌کنند. همچنین، در این رویداد ۳۰ مقاله پژوهشی و پوستر در دو جلسه آن نیز ارائه می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برگزاری این رویداد حمایت می‌کند. دو روز از این کنگره ۱۸ و ۱۹ تیرماه سال جاری برگزار شد و ۲۵ و ۲۶ تیرماه نیز دور دوم آن برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی، این کنگره از سوی کمیته عصب روانپزشکی انجمن علمی روانپزشکان ایران در حال برگزاری است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://irpsychiatry.ir/ مراجعه کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: