کد خبر: ۸۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۰
سرپرست تیم فولاد گفت: اگر بازیکنان کرونایی ما سلامت خود را بدست بیاورند، برای بازی با پرسپولیس به شرایط ایده‌آل می‌رسیم.

علوی: انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دیدار پیش روی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: اگر بازیکنان کرونایی ما سلامت کامل خود را بدست بیاورند، برای بازی با پرسپولیس به شرایط ایده‌آل خود می‌رسیم. پرسپولیس اگر در این دیدار به پیروزی برسد، قهرمان لیگ نوزدهم می‌شود.

وی در ادامه در خصوص شرایط بازیکنان فولاد خوزستان تصریح کرد: در آن سو ما هم انگیزه زیادی داریم، چون مدعی اصلی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می‌توانیم نایب قهرمان هم شویم. امیدوارم این دیدار به دور از حاشیه، بازی خوبی شود. به لطف خدا با حمایت‌های فولاد خوزستان و کادر فنی خوبی که داریم که بخش زیادی از آن زحمات جواد نکونام است، شرایط خوبی داریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس افزود: امیدوارم در دیدار مقابل پرسپولیس به جای اینکه وارد حاشیه شویم، هر دو تیم داشته‌ها و توانایی‌های فنی خود را نشان دهند.

علوی در پایان در مورد بازی‌های معقوق فولاد خاطرنشان کرد: الان همه بازی‌ها سخت است و دیدار‌های عقب افتاده ما با تیم فوتبال نساجی در مازندران و نفت مسجد سلیمان، بازی‌های دشواری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: