کد خبر: ۸۵۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۳
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: هم ضد انقلاب و هم اتاق های فکر تلاش می کنند تا با هجمه به این راهبرد و نقشه راه، مانع از اجرای آن شوند. اما ملت ایران مانع این موضوع خواهد شد.

سید عباس موسوی: اتاق فکر ضدانقلاب تلاش می‌کند مانع اجرای سند راهبردی ایران و چین شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، درباره سند همکاری میان ایران و چین گفت: ایران به عنوان کشوری مهم در غرب آسیا و همچنین چین کشوری مهمی در شرق آسیا، همواره روابط مهم و خوبی داشته‌اند. در سفر سال ۹۴ رئیس‌جمهور چین به ایران قرار بر این شد تا روابط میان تهران و پکن به سطح استراتژیکی حرکت کند و قراردادی برای همکاری جامع با هم امضا کنند.

وی افزود: از همان زمان چندین کارگروه روی این موضوع کار کردند و در نهایت با تبادل پیش نویس مقدماتی، پیش‌نویس نهایی آماده و برای مذاکره نهایی آماده شده‌است. طرف‌های دیگر ناراحت هستند که این توافق تمامی حیله‌های آنها را خراب کرده که این هجمه ها ریشه در خارج دارد.

موسوی تصریح کرد: هم ضد انقلاب و هم اتاق های فکر تلاش می کنند تا با هجمه به این راهبرد و نقشه راه، مانع از اجرای آن شوند. اما ملت ایران مانع این موضوع خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: