کد خبر: ۸۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۴۰۲
احتمال دارد سید محمد موسوی، والیبالیست ملی پوش کشورمان به لیگ لهستان برود.

احتمال حضور ستاره تیم‌ملی والیبال در لهستانبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: احتمال دارد سید محمد موسوی، والیبالیست ملی پوش کشورمان به لیگ لهستان برود.

سید محمد موسوی، ستاره تیم ملی والیبال ایران چند وقت پیش با باشگاه سایپا قرارداد امضا کرد و قرار است در فصل آینده برای نارنجی پوشان پایتخت بازی کند. این درحالی است که برخی از رسانه‌های خارجی از پیوستن این بازیکن به یکی از باشگاه‌های لهستانی خبر داده اند.

نشریه Onet در این باره نوشت: شاید محمد موسوی که برای فصل جدید با تیم سایپا قرار دارد، دوباره به پلاس‌لیگا برگردد و گفته می‌شود با تیم چارنی رادوم مذاکره کرده است.

موسوی در فصل گذشته پلاس‌لیگا که به خاطر کرونا ناتمام باقی ماند، عنوان بهترین مدافع وسط مسابقات را از آن خود کرد.

البته این احتمال وجود دارد که در صورت گرفتن رضایت از باشگاه سایپا، موسوی بتواند برای دومین فصل متوالی پیراهن یکی از تیم‌های لهستانی را بر تن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: