کد خبر: ۸۵۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
هیئت وزیران مصوبه مربوط به مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

اصلاح مصوبه مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساریبه گزارش خبرداغ به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، تصویب نامه موضوع مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای آزادراه شش خطه قائمشهر – ساری را اصلاح کرد.

به موجب این اصلاحیه، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی مجاز است با حفظ مالکیت دولت، برای تأمین منابع مالی، اجرا، نگهداری، بهره برداری و انتقال آزادراه شش خطه قائم شهر- ساری به طول حدود (۴۴) کیلومتر، شامل احداث آزادراه و ایجاد تأسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه قائم‌شهر- ساری اقدام نماید.

همچنین شرکت ساخت و توسعه ۵۰ درصد منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص آن را از محل اعتبارات موجود و فروش اوراق مشارکت و در مدت اجرا متناسب با پیشرفت کار و طبق مفاد قرارداد منعقده به حساب مشترک طرح واریز می نماید. طرف مشارکت نیز تأمین ۵۰ درصد باقی مانده منابع مالی لازم برای احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص را تعهد و تأمین و به حساب مشترک طرح واریز می نماید.

افزون بر این، این شرکت موظف است در قرارداد مشارکت منعقده، نحوه استیفای حقوق دولت را در صورت خودداری و یا ناتوانی طرف مشارکت در اجرای قرارداد، پیش‌بینی نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
انشالله که هرچه زودتر از این پروژه ملی بهره برداری بعمل بیاد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: