کد خبر: ۸۵۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: اگر بتوانیم سرمایه‌گذار را متقاعد کنیم به جای اینکه سرمایه‌اش را به جای اقتصاد نامولد، به سمت اقتصاد مولد ببرد خود به خود از طبقه کارگر حمایت می‌شود.

به جای دوگانگی کارگر و کارفرما، شرایط امن را برای سرمایه‌گذار ایجاد کنیم/ کارگران ما ناچارند با حداقل حقوق‌ها کنار بیایندبه گزارش خبرداغ، علی خضریان در گفتگو با ایلنا، درباره وضعیت امروز کارگران در پی افزایش قیمت‌ها و لزوم رسیدن به یک سازوکار مناسب برای حل معضلات و مشکلات این قشر از جامعه گفت: با معضلات و مشکلات جامعه کارگری بیگانه نیستم، قبل از ورود به مجلس در حوزه بحث‌های کارگری فعالیت داشتم و در جوانی کارگری کردم و با پوست و گوشتم مشکلات‌شان را درک می‌کنم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از سیاسیون به خاطر ژست‌ها لباس کارگران را بر تن می‌کنند، اظهار داشت: جامعه کارگری ما حقوقش به درستی رعایت نمی‌شود، شرایط بیمه‌شان ثبات ندارد و چون به کار نیاز دارند با حداقل حقوق‌ها کنار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: 

در دوره دیپلماسی شیشه‌ای نمی‌توانیم قرارداد با چین را در تاریخانه مطرح کنیم/ چین می‌خواهد نفوذ خود را تا قلب اروپا پیش ببرد/ باید مشخص شود قرارداد ۲۵ ساله با دستور چه کسانی بسته می‌شود

وی ادامه داد: در حوزه کارگری باید به جای ایجاد دوگانه کارگر و کارفرما؛ ابتدا شرایط تولید و سرمایه‌گذاری را در کشور تسهیل کنیم تا بتوانیم از حقوق کارگران با ایجاد یک شرایط باثبات دفاع کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگر جایی شرایط به نفعش است که تولیدگر و صنعت ما احساس امنیت در حوزه تولید و صنعت داشته باشند و اگر از دوگانه‌سازی‌های بدنه کارگر و سرمایه‌دار خارج شویم، می‌توانیم به تسهیل سرمایه‌گذاری در کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما اگر بتوانیم در مجلس یازدهم شرایط تولید را تسهیل و سرمایه‌گذاری را امن کنیم و اگر بتوانیم سرمایه‌گذار  را متقاعد کنیم به جای اینکه سرمایه‌اش را به سمت اقتصاد نامولد ببرد، به سمت اقتصاد  مولد ببرد خود به خود از طبقه کارگر حمایت می‌شود.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به قوانین کار در کشور بیان کرد:  قوانینی مانند قانون کار باید محکم باشد و اگر جایی نیاز به تغییر دارد باید انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: