کد خبر: ۸۵۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
آبی‌پوشان پایتخت پس از ۲۱ سال دوباره فضای قرنطینه را تجربه می‌کنند.

استقلال پس از ۲۱ سال در قرنطینهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: شرایط ایجاد شده برای تعدادی از بازیکنان استقلال وضعیت رقابت‌های لیگ برتر را عوض کرد و حالا باید برنامه‌ریزی جدیدی برای پایان یافتن این مسابقات انجام داد. علاوه بر آن، طبق قانون همه بازیکنان و مربیان استقلال باید راهی قرنطینه شوند و نفرات سالم هم فقط زمانی حق خروج از آن را دارند که منفی بودن جواب آزمایش جدیدشان اثبات شود. در واقع هم‌اکنون به نوعی کل مجموعه استقلال به صورت اجباری یا اختیاری خود را قرنطینه کرده و تا زمانی که جواب آزمایش مجدد نیاید، خبری از تمرین نخواهد بود.

نکته جالب توجه اینجاست که این اتفاق باعث شد آبی‌پوشان پایتخت پس از ۲۱ سال دوباره فضای قرنطینه را تجربه کنند. در تابستان سال ۷۸ هنگامی که استقلال در جریان تمرینات پیش‌فصل به جزیره کیش رفت و در دیداری دوستانه با یک گل مغلوب منتخب این جزیره شد! علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل وقت باشگاه که از نتیجه مذکور عصبانی شده بود، بلافاصله پس از بازگشت کاروان تیم به تهران، با هماهنگی یوگنی سکوموروخوف سرمربی فقید استقلال تمام تیم را به مجموعه انقلاب برد و برای آن‌ها اردوی ۴۸ ساعته اجباری گذاشت.

در خلال آن اردو هیچ کس حق خروج از خوابگاه را نداشت و همه به نوعی قرنطینه شده بودند. حالا پس از ۲۱ سال تاریخ به شکلی دیگر تکرار شد، البته این کجا و آن کجا! جالب اینجاست که در جریان ماجرای سال ۷۸ فرهاد مجیدی سرمربی کنونی استقلال یکی از بازیکنان این تیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: