کد خبر: ۸۵۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
یکی از مهمترین و پر خبرترین چهره‌های فوتبال کشورمان داماد ناصر حجازی و مدیر تیم فوتبال استقلال است.

رمضانی: دوستان، بازی خطرناکی را شروع کرده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سعید رمضانی این روزها درگیر پاسخگویی به یکسری مسائل عجیب و باورنکردنی است. او باید مدام به عنوان فرد تاثیر گذار و تصمیم ساز در تیم فوتبال استقلال پاسخگوی مسائل مختلف باشد و جواب مصاحبه دیگران به خصوص فولادی‌ها را بدهد. با رمضانی برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می خوانید:

نمی‌گذارم حق استقلال را بخورند

رمضانی در ابتدا گفت: بنده به عنوان عضوی از تیم فوتبال استقلال و نماینده همه هواداران در این باشگاه و تیم هستم و تا زمانی که اینجا فعالیت می کنم اجازه نمی‌دهم کسی بتواند به تیم ما توهین کند یا حق استقلال را بخورد. اصلاً مهم نیست پشت سر ما و عملکردمان چه می‌گویند فقط این اهمیت دارد که ما بتوانیم در همه شرایط بهترین دفاع از خودمان را داشته باشیم. تا به حال این طور بوده و عملکرد احساسی نداشتیم. هر حرفی که زدیم بر اساس منطق و مدارک بوده و هرگز دنبال فرافکنی نبودیم اما این اتفاق علیه استقلال بارها رخ داده است.

دعا می کنم که کسی کرونا نگیرد

در حال حاضر مهمترین دغدغه من به عنوان سرپرست تیم و همه ارکان مدیریتی باشگاه و کادر فنی این است که بازیکنانی بیشتری از تیم ما و اصلا سایر تیم ها دچار بیماری کرونا نشوند. این بیماری بسیار سخت و عذاب آور است و باعث می‌شود بازیکنان وارد قرنطینه شوند. تحت هیچ شرایطی دوست ندارم چنین اتفاقی بر فعالیت های ما تاثیر منفی بگذارد. بازیکنان تست دادند و به زودی شاید امروز (پنجشنبه) جواب تست ها آماده شود. همه باید دعا کنیم بازیکنان بیشتری دچار این بیماری نشده باشند.

همه چیز از اهواز شروع شد

من دوست ندارم زیاد در مورد موضوعاتی که در گذشته بارها مطرح شده صحبت کنم، فقط این را می‌گویم که سفر ما به اهواز واقعاً سفر پر ریسک و خطرناکی بود و مسائل زیادی را رقم زد همان سفر باعث شد بازیکنان ما به کرونا مبتلا شوند. فولادی ها هم می دانند که از بازیکنان کرونایی خود در زمین استفاده کردند. این موضوع برای همه مشخص و روشن است. ما نمی‌توانیم به سادگی از کنار مسائل عبور کنیم.

بازیکن خودشان گفت کرونایی بوده . بازیکن فولاد ویدئو منتشر کرد و خودش مدعی شد چند روز قبل از بازی با استقلال مشکوک به کرونا بود و حالا می بینید که تمام آن حرف ها درست بود زیرا نه تنها بازیکنان ما کرونایی شدند و به قرنطینه رفتند، بلکه تیم خودشان هم وارد قرنطینه شده است. متاسفانه با اینکه مسائل زیادی طی روزهای گذشته روشن شده اما بعضی از دوستان بازی خطرناکی را شروع کرده اند و نمی دانیم که به دنبال چه موضوعی هستند.

پیش بینی این روزها را می کردیم

رمضانی همچنین گفت: سازمان لیگ باید تکلیف تیم هایی مثل ما را مشخص کند. ما پیش بینی این روزها را می کردیم و گفتیم که ادامه بازی ها، ممکن است چنین ریسک هایی در پی داشته باشد. حالا هم منتظریم تا ببینیم چه تصمیماتی گرفته می شود. ما امیدواریم که بتوانیم از بازیکنان سالم خودمان در مقابل کرونا محافظت کنیم. کار واقعا سخت شده به خصوص که رعایت پروتکل ها برای همه باشگاه ها با چالش های اساسی همراه بود و تقریبا هیچ باشگاهی نتوانست این مسائل را به طور کامل رعایت کند.

همان پرواز کارمان را ساخت

پرواز به اهواز یکی از دلایلی است که بچه ها به کرونا مبتلا شدند. ما همان شبی که می خواستیم پرواز کنیم، هشدار دادیم که با این وضعیت، در خطر جدی هستیم. با این حال همچنان می بینیم که دوستان حرف های دیگری می زنند. ما فقط می خواهیم طبق وظیفه ای که داریم از سلامتی بازیکنان حفاظت کنیم. الان هم تکلیف مان را نمی دانیم ولی فقط امیدوارم هیچ کس به این ویروس مبتلا نشود.

از بازیکنان خبر داریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه وضعیت بازیکنان کرونایی این تیم چطور است، گفت: با اینکه آنها به قرنطینه رفته اند ولی مدام در تماس هستیم. خدا را شکر که وضعیت همه بازیکنان خوب و قابل کنترل است و مشکلی وجود ندارد که بخواهد ما را نگران کند. با این حال، هوای تک تک بازیکنان را داریم و تلاش می کنیم در این وضعیت، مراقبت ها را بیشتر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: