کد خبر: ۸۵۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارش و پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارش و پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس تصمیم و برنامه امروز کمیسیون محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه هفته آینده 22 تیرماه برای ارائه گزارش و پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز آیین‌نامه داخلی کمیسیون اجتماعی تدوین شد و بنا شد تا اولویت‌های کاری کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه مشخص شود و نماینده کمیسیون در کمیسیون اصل 90 نیز در آن جلسه انتخاب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: