کد خبر: ۸۵۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۱
سخنگوی دولت درباره اظهارات اخیر رئیس پیشین بانک مرکزیگفت: در خصوص مطالب منتشر شده بهتر است که از خود آقای سیف سوال کنید، البته من فشارهای وارد شده بر او را می‌فهمم و برای من قابل درک است اما بسیاری از نکاتی که مطرح کردند برداشت شخصی ایشان بود و برخی از اعضایی که در آن جلسه بودند، حرف های‌ ایشان را درست نمی‌دانند.

اظهارات «سیف» درباره نحوه تصمیم‌گیری رئیس‌جمهور، برداشت شخصی او بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درخصوص اظهارات اخیر ولی‌الله سیف رییس پیشین بانک مرکزی درباره تصمیم رئیس جمهور برای تعیین نرخ ارز، گفت: آقای سیف در دوره مدیریت‌شان تلاش‌هایی داشتند و اعضای دولت هم با همه توان در حمایت و دفاع از ایشان عمل کردند و حتی نامه‌نگاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در خصوص مطالب منتشر شده بهتر است که از خودشان سوال کنید، البته من فشارهای وارد شده بر او را می‌فهمم و برای من قابل درک است. اما نکاتی که مطرح کردند بسیاری برداشت شخصی ایشان بود و برخی از اعضایی که در آن جلسه بودند، حرف‌های‌ ایشان را درست نمی‌دانند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهور در ادامه اظهار داشت: سطح تصمیم‌گیری رییس جمهور و دولت سیاست‌گذاری است اما تصمیم‌های جزئی و اجرایی بر عهده مسئولان اجرایی است و چگونگی اجرای سیاست‌ها به دستگاه‌ها مربوط است، به هرحال نکاتی که ایشان گفتند همانطور که من در حاشیه دولت با برخی از دوستان صحبت می‌کردم، برخی از مطالبی که ایشان مطرح کردند، برداشت شخصی ایشان بود و من بیش از این نکته خاصی ندارم. اما آنچه که به رئیس‌جمهور مطرح می‌شود تمام تصمیم‌گیری‌ها بر اساس خردجمعی بوده و همه نوارهای جلسات هم موجود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: