کد خبر: ۸۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۵

قادریان: با حسین نوری تمرین کردم اما کرونا نگرفتمبه گزارش خبرداغ، دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۵ کشتی فرنگی جهان گفت: چند هفته پیش با حسین نوری تمرین کشتی انجام دادیم اما من مشکلی پیدا نکردم، امیدوارم او هم زودتر حالش خوب شده و به جمع مان برگردد.

یوسف قادریان در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد اینکه تمریناتش را با حسین نوری پیگیری می‌کرد، اظهار داشت: با هم تمرین کردیم اما چند هفته قبل بود. خیلی ناراحت شدم از اینکه به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده است اما من مشکلی پیدا نکردم و در این مدت هم مراقب بودم که اگر علائمی داشتم، زودتر به پزشک مراجعه کنم.

مدعی وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: حسین متاسفانه نمی‌دانست کرونا گرفته و تمرین سنگین انجام داد، اگر زودتر متوجه می‌شد کارش به اینجا نمی‌کشید. امیدوارم هر چه زودتر سلامتش را به دست بیاورد و به جمع‌مان برگردد. منتظر بازگشتش هستم. با برادرش صحبت کردم، خوشبختانه رو به بهبود است.

وی با اشاره به تمریناتش گفت: کمتر تمرین کشتی انجام می‌دهم، بیشتر تمرکزم روی بدنسازی است.

قادریان با اشاره به اینکه قرار است مسابقات جهانی در سال 2020 برگزار شود، تصریح کرد: اگر برگزار شود که همه برای حضور در آن تلاش خواهیم کرد. ما باید در ادامه سهمیه وزن 87 کیلوگرم در المپیک را هم بگیریم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: