کد خبر: ۸۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۷
وزارت دفاع آذربایجان گزارش‌ها مبنی بر استفاده از حریم هوایی این کشور برای جنگنده‌های ناشناس را که بنا بر برخی ادعاها به سایت‌های نظامی ایران حمله کرده است، رد کرد.

آذربایجان استفاده از حریم هوایی‌اش برای تعرض به ایران را رد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آپا، وزارت دفاع آذربایجان گزارش‌ها مبنی بر استفاده از حریم هوایی این کشور برای جنگنده‌های ناشناس را که بنا بر برخی ادعاها به سایت‌های نظامی ایران حمله کرده است، رد کرد.

در این بیانیه آمده است که این اظهارات دروغین و بدون دلیل و مدرک است.

این بیانیه افزود: «این خبرهای دروغین هدفی جز تیره کردن روابط ایران و آذربایجان ندارد. آشکار است که این اطلاعات صرفا با انگیزه تخریب روابط دوجانبه منتشر شده است. ما اعلام می‌کنیم که نه‌تنها تاکنون اقدامی علیه کشور همسایه ایران از خاک آذربایجان صورت نگرفته است، بلکه در آینده نیز چنین نخواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: