کد خبر: ۸۵۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۰
رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، یکشنبه پانزدهم تیر از «توقف کامل» طرح غربالگری برای پیشگیری از انتقال کرونا خبر داد.

شهرداری: غربالگری در تهران به دلیل کمبود کیت پی‌سی‌آر کامل متوقف شده استرضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، یکشنبه پانزدهم تیر از «توقف کامل» طرح غربالگری برای پیشگیری از انتقال کرونا خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا وی افزود: کمبود امکانات و کیت پی‌سی‌آر دلیل توقف طرح غربالگری اعلام شده است. به گفته کرمی محمدی، مراکز عمومی و دولتی در شرایطی با کمبود کیت روبرو هستند که «در آزمایشگاه‌های خصوصی این کیت وجود دارد». او در باره احتمال تعطیلی برخی اماکن عمومی هم گفت که این موضوع در حیطه اختیارات شهرداری نیست و «اگر ستاد ملی کرونا تصمیم به بستن مجدد مکانی بگیرد، شهرداری درباره آن اقدام می‌کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: