کد خبر: ۸۵۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۶
نائیب رئیس کمیسیون انرژی از حضور وزرای نفت و نیرو در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد.

زنگنه و اردکانیان فردا در جلسه کمیسیون انرژی حاضر می‌شوندبه گزارش خبرداغ، موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه فردا کمیسیون انرژی گفت: با توجه به سیاستی که هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص فعالیت کمیسیون‌ها در پیش گرفته است، نمایندگان فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کمیسیون‌ها جلسه خواهند داشت تا گزارشی از سامان دهی امور، عمل به وظایف داخلی کمیسیون و بررسی عملکرد وزارت‌خانه ارائه دهند.

نائیب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق تصمیم گرفته شده فردا از ساعت ۸ تا ۱۰ اعضای کمیسیون برای بررسی دستور کار خود جلسه خواهند داشت و سپس پذیرای وزرای نیرو و نفت می‌شوند. 

وی ادامه داد: وزرایی که به کمیسیون دعوت شده‌اند قرار است در رابطه با اقداماتی که انجام داده‌اند و چشم انداز و افق‌شان گزاراشاتی را ارائه دهند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: