کد خبر: ۸۵۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۶۵
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان هر سه ماه یکبار می توانند با تغییر نرخ تورم درخواست تجدیدنظر در قیمت ها را داشته باشند،گفت: البته این موضوع باید با تأیید ستاد تنظیم بازار هم برسد.

رئیس شورای رقابت: افزایش مجدد قیمت خودرو باید به تأیید ستاد تنظیم بازار برسدبه گزارش خبرداغ ، رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان هر سه ماه یکبار می توانند با تغییر نرخ تورم درخواست تجدیدنظر در قیمت ها را داشته باشند،گفت: البته این موضوع باید با تأیید ستاد تنظیم بازار هم برسد.

رضا شیوا در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه خودروسازان هر سه ماه یکبار می توانند با تغییر نرخ تورم درخواست تجدیدنظر در قیمت ها را داشته باشند، اظهار داشت: بر همین اساس خودروسازان درخواست خود را با استناد به هزینه های تولید به وزارت صمت ارسال می کنند و این وزارتخانه اقدام به دریافت نرخ تورم بخشی از بانک مرکزی می کند.

بیشتر بخوانید: 

پورابراهیمی: جاماندگان از سهام عدالت ۱۰ میلیون نفرند

وی با بیان اینکه بعد از دریافت نرخ تورم بخشی از بانک مرکزی محاسبات انجام و اگر لازم به تغییرات قیمتی بود اعمال خواهد شد، افزود: البته این موضوع باید براساس دستورالعمل شورای رقابت و با تأیید ستاد تنظیم بازار صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: