کد خبر: ۸۵۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۶
احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان هرمزگان عنوان کرد: در شیوع کرونا در استان وضعیت فوق قرمز و بحران شاهد هستیم.

نماینده بندرعباس: شیوع کرونا در استان هرمزگان، وضعیت فوق قرمز داردنایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: استان هرمزگان در خصوص شیوع این ویروس وضعیت فوق قرمز و بحرانی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس گفت: در ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم قرار داریم. مردم به این مجلس امیدوار هستند؛ این مردم توقع کار و تلاش و دلسوزی از این مجلس دارند.

وی با انتقاد از دولت افزود: دولت روحانی نتوانست قیمت ارز و سکه را کنترل کند و بازار مسکن را سامان دهد. این دولت نتوانست قیمت و کیفیت خودرو را کنترل کند. در کنار اینها در وضعیت اشتغال و بیکاری هم رکورددار شده‌ایم. قیمت کالاها و ارزاق مردم به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند. ارزش پول ملی که هویت ملی ماست به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: امروز تمام استان‌های کشور از نحوه مدیریت شما شکوه دارند در استان هرمزگان مردم بیشترین بی حرمتی را از سوی دولت شما شاهد بودند مردم این استان پالایشگاه و صنایع و مناطق آزاد دارند ولی در زمینه اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش وضعیت مناسبی ندارند، دریا دارند ولی از صیادی خبری نیست؛ اسکله و بندر دارند ولی تجار و ملوانان از بی‌عدالتی و بی توجهی دولت شما خسته هستند.

مرادی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان هرمزگان عنوان کرد: در شیوع کرونا در استان وضعیت فوق قرمز و بحران شاهد هستیم. مسبب اصلی از بین رفتن جان مردم در استان من شخص شما هستید که بی جهت وضعیت استان را سفید اعلام کرده و حساسیت‌ها را کاهش دادید. شما حاضر نشدید استان‌هایی مانند رمزگان خودشان تصمیم بگیرند. برای نجات جان مردم اعتبارات حوزه بهداشت و درمان را آزاد کنید. اجازه بدهید پرستاران و کادر پزشکی و کادر بهداشت و درمان به حقوق خود برسند؛ مردم انتظاراتی دارند که امید به خدا این انتظارات در مجلس یازدهم جامه عمل خواهد دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: