کد خبر: ۸۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۸
سرمربی نساجی می‌گوید که به بازیکنانش گفته که پس از برد مقابل تراکتور دچار غرور کاذب نشوند.

فکری: سازمان لیگ باشگاه‌ها را از بلاتکلیفی درآورد
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرمربی نساجی می‌گوید که به بازیکنانش گفته که پس از برد مقابل تراکتور دچار غرور کاذب نشوند.

محمود فکری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به نساجی بازگشتم. جای خوشحالی دارد که در حال حاضر با این تیم در لیگ برتر هستیم. جا دارد که به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم و حق این استان است که در لیگ برتر نماینده داشته باشد. بعد از بازی تراکتور تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان روحیه خوبی بعد از برد مقابل تراکتور کسب کردند ولی ما به آن‌ها تذکر دادیم که برای بازی با فولاد غرور کاذب نداشته باشند و خودشان را برای این بازی آماده کنند.

او افزود: نتیجه بازی مهم است ولی چون ما آن‌ها را آماده بازی کردیم می‌دانیم که بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند. امیدواریم بازی خوبی شاهد باشیم و مردم قائم‌شهر و هواداران نساجی از نتیجه خوشحال باشند.

سرمربی نساجی درباره مثبت شدن تست تعدادی از بازیکنان استقلال و فولاد و سرنوشت برگزاری ادامه لیگ گفت: ما در جلسات تمرینی تمام تلاشمان را کردیم که مشکلی برای بازیکن خاصی به وجود نیاید. در مجموع ما تابع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. ما خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم ولی با توجه به اتفاقاتی که رخ داد باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد. در هر صورت اگر قرار است لیگ تعطیل شود، باید کامل تعطیل شود. اگر قرار باشد بازی فردا برگزار نشود، نه ویروس کرونا برطرف می‌شود نه مشکل تیم‌ها. ما فرصت دیگری برای فصل آینده نداریم و تیم‌ها و مربیان باید از بلاتکلیفی در بیایند. اگر قرار باشند یک هفته برگزار شود و یک هفته برگزار نشود، باعث خستگی و مصدومیت بازیکنان می‌شود. امیدوارم سازمان لیگ تصمیمش را بگیرد و همه از بلاتکلیفی دربیایند.

نشست سرمربی نساجی در حالی برگزار شد که به دو باشگاه نساجی و فولاد اعلام شده بود که از هتل‌هایشان خارج نشوند. البته این موضوع همچنان برای فولادی‌ها اجرا شده و به نشست خبری نیامده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: