کد خبر: ۸۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت ۸۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای محتکر لوازم خانگی خبر داد.

محکومیت ۸۵۰ میلیونی محتکر لوازم خانگی در آذربایجان غربیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد اقوامی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: پلیس آگاهی شهرستان شاهین دژ در پی کسب خبر و تماس تلفنی در خصوص احتکار کالاهای اساسی در انباری، تیمی از مامورین پلیس آگاهی و اداره اطلاعات با هماهنگی دادستانی آن شهرستان به محل عزیمت و پس از انجام مراحل قانونی در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۲۱ دستگاه انواع یخچال و یخچال فریزر،۴۰دستگاه چرخ گوشت و ۲۸ دستگاه پنکه کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با ارسال گزارش به تعزیرات حکومیت، پرونده در شعبه هیات مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه با توجه به اینکه انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده وکالاهای نگهداری شده نیز به مراجع ذیصلاح اعلام نشده، تخلف احتکار را محرز دانسته و نامبرده را ملزم به عرضه و فروش کالاهای احتکار شده به قیمت رسمی و حکم به پرداخت ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: