کد خبر: ۸۵۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۳
بنابر اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از فردا (۱۵ تیرماه) ملزم به استفاده از ماسک هستند.

استفاده از ماسک برای مسافران اجباری شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بنابر اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از فردا (۱۵ تیرماه) ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مهدی جمالی نژاد افزود: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ، تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو از صبح یکشنبه ۱۵ تیر ملزم به استفاده از ماسک هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی ادامه داد: این موضوع با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای عمومی طی بخشنامه‌ای به منظور اجرا به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است و رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور نیز کمافی السابق ملزم به استفاده از ماسک هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: