کد خبر: ۸۵۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۸۳
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری اراذل و اوباش مجازی و عوامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد.

بازداشت اراذل و اوباش مجازی در بهشهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری اراذل و اوباش مجازی و عوامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر، گفت: در راستای برخورد با اراذل و اوباش مجازی، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان 2 اراذل و اوباش مجازی را که در شبکه اجتماعی اعمال مجرمانه داشته اند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از شناسایی متهمان و مخفیگاه این افراد با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: