کد خبر: ۸۵۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
بازیکنان پرسپولیس که پس از پیروزی برابر پیکان با ۵۰ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول لیگ نوزدهم را محکم کردند ناگهان پُست مشترکی گذاشته و نسبت به مشکلات مالی باشگاه اعتراض کردند.

پرسپولیسِ صدرنشین هم وارد حاشیه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، «شورش بی‌دلیل» فیلمی درام محصول ۱۹۵۵ به کارگردانی نیکلاس ری است. این فیلم برای نخستین بار به صورتی دیگر به مسائل جوانان آمریکایی می‌پردازد. شورش بی‌دلیل دومین فیلم بلند جیمز دین بود که برای بازی در آن تحسین شد و...، اما تیتر سینمایی امروز ما ربطی به پرده نقره‌ای نداشته و به پرسپولیس مربوط است. این بار شورش با دلیل و شبانه بوده است! بازیکنان پرسپولیس که پس از پیروزی برابر پیکان با ۵۰ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول لیگ نوزدهم را محکم کردند ناگهان پُست مشترکی گذاشته و نسبت به مشکلات مالی باشگاه اعتراض کردند. شاید خیلی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس از این اتفاق شگفت‌زده شدند و از خود پرسیدند که چرا؟ این شورش بی‌دلیل بازیکنان تیم صدرنشین ناشی از چیست؟ در همین راستا گزارش زیر تقدیم حضورتان می‌شود.

۱۰ برد بدون پاداش!

شاگردان گل‌محمدی که با نتیجه ۳- یک پیکان را شکست دادند انتظار داشتند مدیران باشگاه پرسپولیس پاداش مناسبی برای این پیروزی در نظر بگیرند، اما چنین نشد! مدیران باشگاه هیچ برنامه‌ای برای پرداخت پاداش بابت برد تیم نداشته و شنیده می‌شود بازیکنان پرسپولیس ۱۰ برد بدون پاداش را پشت سر گذاشته‌اند!

طلب فصل گذشته چه شد؟!

شاید بشار رسن جزو معدود بازیکنانی باشد که مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده است. اغلب بازیکنان پرسپولیس درصدی از قرارداد فصل گذشته و آپشن قهرمانی لیگ هجدهم را نگرفته و انتظار داشتند این پول به حساب آن‌ها واریز شود ولی خبری نشد که نشد! یکی از دلایلی که بازیکنان پرسپولیس را عصبانی کرده بی‌توجهی مدیران فعلی به مطالبات گذشته و شنیدن این جمله تکراری است: «مطالبات فصل گذشته مربوط به مدیران قبلی است!» ظاهراً مدیران کنونی فقط می‌خواهند پول قرارداد فصل جاری را بپردازند و برنامه‌ای برای گذشته ندارند.

۶۰ درصد، چرا ۷۰ درصد؟!

مدیران و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس همه جا عنوان می‌کنند ۷۰ درصد از قرارداد فصل جاری را به بازیکنان پرداخت کرده‌اند در حالی که این‌طور نیست. شاگردان گل‌محمدی می‌گویند حدود ۶۰ درصد از قرارداد فصل جاری پرداخت شده است نه ۷۰ درصد! مضاف بر اینکه مطالبات فصل گذشته نیز پرداخت نشده است و...

برخورد نامناسب خزانه‌دار باشگاه!

از ابتدای سال جاری، چند بازیکن پرسپولیس در مواجهه با خزانه‌دار و ذی‌حساب باشگاه برای رتق و فتق امور مالی خود، با رفتار تندی روبه‌رو شده‌اند. در حالی که آن‌ها انتظار داشتند در تخصیص و تصمیم‌گیری‌های مالی، شرایط بازیکنان لحاظ شود، این اتفاق رخ نداده است. حتی برخی ادعا می‌کنند به دفعات خزانه‌دار باشگاه با چند بازیکن با حالت تندی رفتار کرده و حتی کار به درگیری لفظی کشیده است. البته، این موضوع تا این لحظه از سوی مقام رسمی در پرسپولیس تأیید یا رد نشده است.

جر و بحث بیرانوند با امور مالی باشگاه

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که صابون امور مالی باشگاه به تن او خورده است! شنیدیم دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس یک روز پس از برد مقابل پیکان به دفتر باشگاه رفت و پیگیر متمم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خودش شد. ظاهراً در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد متممی به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه شده مبنی بر اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به قراردادش اضافه شود تا بماند. چرا؟

با توجه به بند فسخ ۷۰۰ هزار دلاری علیرضا بیرانوند او می‌توانست از پرسپولیس جدا شود و به همین خاطر انصاری‌فرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به قراردادش اضافه کرد، اما این متمم جدید در سازمان لیگ و هیئت فوتبال تهران ثبت نشد! بنابراین مدیر بعدی (بخوانید رسول‌پناه) این متمم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی را قبول ندارد و باشگاه هم ظاهراً نمی‌خواهد پرداخت کند. جر و بحث لفظی علیرضا بیرانوند با امور مالی باشگاه نیز به همین خاطر بوده است.

مادر رسول‌پناه هم کرونا گرفت!

سرپرست باشگاه پرسپولیس مدتی است با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. بدشانسی مهدی رسول‌پناه با مبتلا شدن مادر او به ویروس کرونا کامل شده و بنابراین نمی‌تواند در دفتر باشگاه حاضر شود. همین غیبت نسبتاً طولانی سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث بی‌نظمی و برخورد‌های نه چندان دوستانه میان کارکنان امور مالی و بازیکنان شده است که آخرین آن علیرضا بیرانوند بود.

آقای سیدجلال! الان پول نگیریم بعد از قهرمانی نخواهیم گرفت!

بازیکنان شاکی پرسپولیس وقتی پس از بازی با پیکان دیدند خبری از پول و پاداش نیست مراتب اعتراض خود را به کاپیتان اعلام کرده و گفتند: «آقای سیدجلال! اگر الان نتوانیم پول خودمان را بگیریم بعد از قهرمانی هم نمی‌توانیم مطالبات فصل گذشته و حتی پول قرارداد امسال خودمان را بگیریم و...»

متن پُست مشترک به دست کاپیتان رسید

«پرسپولیس کبیر در آستانه قهرمانی دیگر است و راز این توفیق چیزی جز همدلی نیست، اما چه کردند متولیان این تاریخ‌سازترین باشگاه ایران؟ هر کس دنبال فایده‌ای است و هیچ کس هم پاسخگوی این وضعیت اسفبار نیست تا بدانجا که مسئول حسابرسی یا ذی‌حساب هم خود را در زمره مالکان تلقی نموده و مستبدانه در شرایط پرداخت حق بازیکنان اظهار نظر می‌کند. واضح است که شخص اول باشگاه قدرت تصمیم‌گیری ندارد و تحت تأثیر عده‌ای خاص اقداماتی خلاف منافع باشگاه انجام می‌دهد.

دیگر مدیران نیز قطعاً از شکست ایشان خرسند خواهند شد. عجب از این همه آشفتگی. پرسپولیس این روز‌ها همانند گوشت قربانی شده و هر کس دنبال بردن تکه‌ای از آن است، اما ما به پیمانی که با هواداران بسته‌ایم پایبندیم ولی وای اگر مدیران برای بهره برداری و سودجویی بخواهند نفاق و گسستگی خود را به تیم سرایت دهند. دیگر کاری از دست بازیکنان و کادر فنی برنخواهد آمد. امید است مسئولان ذی‌صلاح داد اعضای تیم را بستانند. هدف از انتشار این متن روشنگری بود که در صورت رخداد اتفاقی ناگوار هواداران علت را بدانند.» آنچه خواندید متنی بود که دوشنبه گذشته به دست سیدجلال حسینی رسید و کاپیتان هم برای سایر بازیکنان ارسال کرد تا منتشر شود.

پای عضو هیئت مدیره و کارمند سابق در میان است؟

دست‌اندرکاران کنونی باشگاه تصور می‌کنند پُست مشترک بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی زیر سر یکی از اعضای هیئت مدیره و کارمند سابق باشگاه است. این در حالی است که بسیار بعید به نظر می‌رسد این دو با وجود همه اختلافات با مهدی رسول‌پناه نقشی در نوشتن و انتشار پُست مشترک اعتراضی داشته باشند.

کار، کار وکیل یکی از بازیکنان است!

دیروز یکی از بازیکنان باشگاه که تمایلی به افشای نام خود نداشت به ما خبر داد متن منتشر شده قلم یک وکیل بوده است. وکیل یکی از بازیکنان پرسپولیس که به سفارش این بازیکن متن را نوشته است.

اعتصاب کارمندان باشگاه

صبح دیروز (سه‌شنبه) بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس، به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در باشگاه ایستاده و دست از کار کشیدند. گفته می‌شود کارمندان باشگاه پرسپولیس حدود ۳ ماهی می‌شود دستمزد دریافت نکرده و همزمان با بازیکنان نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

آخرین وعده رسول‌پناه: پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم!

همان‌طورکه نوشتیم مهدی رسول‌پناه به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. سرپرست باشگاه پرسپولیس وقتی در جریان پُست اعتراضی بازیکنان تیمش قرار گرفت وعده داد پاداش‌های معوقه بابت برد‌های تیمش را پرداخت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: