کد خبر: ۸۵۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۲
محمدحسین کنعانی زادگان مطمئن است که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

هشدار مهم مدافع پرسپولیس؛ هنوز قهرمان نشده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس لیگ نوزدهم را پس از وقفه ای طولانی با قدرت شروع کرد و توانست پیکان را با نتیجه 3-1 شکست دهد و سه امتیاز دیگر به قهرمانی نزدیک شود. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع وسط تیم پرسپولیس که در این مسابقه در ترکیب ثابت سرخ پوشان به میدان رفت در مورد این دیدار گفت: «بازی سختی برای ما بود اما توانستیم با قدرت سه امتیاز لازم را بگیریم و جایگاه خود را در صدر جدول را مستحکم کنیم. برای کسب این پیروزی زحمت زیادی کشیدیم و برابر تیمی که انگیزه‌های زیادی داشت، سه بار به گل رسیدیم.»

 

کنعانی اضافه کرد: «البته به هدف مان رسیدیم و سه امتیاز را گرفتیم اما هنوز به قهرمانی نرسیده ایم چون برای قطعی کردن قهرمانی مان نیاز به کسب امتیاز کامل در بازی‌های بعدی داریم. بدون تردید با همین قدرتی که در مسابقات می بینید کار را ادامه می‌دهیم تا به زودی پوکر خود را مسجل کنیم اما تا آن زمان به هر دیدار مثل یک فینال نگاه می‌کنیم. من فکر می کنم با توجه به انگیزه و روحیه بازیکنان که در تیم می بینم تصورم این است که بتوانیم چهارمین قهرمانی را هم به دست بیاوریم و پوکر را کامل کنیم.»

 

کنعانی زادگان در نهایت گفت: «در این هفته هم یک دیدار دیگر را بدون حضور تماشاگران پشت سر گذاشتیم که برای همه ما اتفاق ساده نبود اما شک ندارم با این برد طرفداران تیم در همه جای ایران شاد شدند. پیروزی در هر بازی به ما روحیه می دهد تا به دنبال کسب فرصت‌های بیشتری برویم و قهرمانی این فصل را تقدیم شان کنیم. البته هیچ حریفی را دست‌ کم نمی ‌گیریم و نگاه مان به بازی‌ های آینده است کادر فنی و بازیکنان برای هر دیدار برنامه جدید دارند و امیدوارم در کنار هم بتوانیم این اتفاق بزرگ را ثبت کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: