کد خبر: ۸۵۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۸
رئیس‌جمهور گفت: در این سه سال و نیم که دولت جدید آمریکا در کاخ سفید مستقر شده است همواره با بی قانونی و اعمال ضد قانونی و ضد بشر حقوق بشر در طول این مدت علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

روحانی: آمریکا به برجام ضربه سیاسی بزند، اقدام قاطع ایران را خواهد دید؛ تاکنون ضربه اقتصادی زده اند، ما نیز بخشی از تعهدات را کنار گذاشتیم / هر زمان که ۴+۱ به تعهدات خود در برجام بازگردد، ما نیز به تعهدات خود در برجام بازمی گردیمرئیس‌جمهور گفت: در این سه سال و نیم که دولت جدید آمریکا در کاخ سفید مستقر شده است همواره با بی قانونی و اعمال ضد قانونی و ضد بشر حقوق بشر در طول این مدت علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در جلسه دولت با اشاره به توطئه‌های امریکا گفت: در این سه سال و نیم که دولت جدید آمریکا در کاخ سفید مستقر شده است همواره با بی قانونی و اعمال ضد قانونی و ضد بشر حقوق بشر در طول این مدت علیه جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم.

وی افزود: حالا شاید از نظر آن‌ها در مسائل اقتصادی موفقیت‌هایی بدست آوردند، اما از نظر سیاسی در طول این سه سال و نیم در برابر ایران شکست خوردند.

رئیس‌جمهور گفت: اگر از همین فردا ۴ بعلاوه یک حاضر شد و به تعهدات خود در قبال برجام عمل کند، ایران نیز به تعهدات خود از همین فردا باز خواهد گشت. ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به همه تعهدات خود پایبند بوده و امروز هم پایبند است. البته اگر آمریکایی‌ها بازهم به برجام بخواهند بزنند که تاکنون ضربه اقتصادی بوده است و ما نیز بخشی از تعهدات را کنار گذاشتیم، اما اگر بخواهند ضربه سیاسی به برجام بزنند بدانند جمهوری اسلامی را تحمل نخواهند کرد و اقدام قاطع خودش را در این زمینه نشان خواهد داد.

مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است:

هر زمان که اعضای ۴+۱ به تعهدات خود در برجام بازگردند، ما نیز به تعهدات خود در برجام بازمی گردیم.

اگر آمریکایی‌ها بازهم بخواهند به برجام ضربه سیاسی بزنند بدانند جمهوری اسلامی ایران تحمل نخواهد کرد و اقدام قاطع خود را در این زمینه نشان خواهد داد

دوستان ما همچون چین و روسیه همواره مواضع خوبی ایجاد کردند و روز گذشته هم مواضع خوبی اتخاذ کردند.

امروز د

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: