کد خبر: ۸۵۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
رسانه های لبنان از احضار سفیر آمریکا در بیروت به دنبال اظهارات اخیرش از سوی وزارت خارجه لبنان خبر دادند.

سفیر آمریکا در بیروت احضار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا:  رسانه های لبنان اعلام کردند که «ناصیف حتی»، وزیر خارجه لبنان «دوروتی شیا»، سفیر آمریکا در بیروت را به دنبال اظهارات اخیرش احضار کرد.

قرار است که حتی فردا -دوشنبه- راس ساعت سه بعدازظهر با سفیر آمریکا دیدار و به وی ابلاغ کند که بر اساس توافق وین هیچ سفیری حق دخالت در امور داخلی کشور دیگر را ندارد و نباید سخنانش تحریک‌کننده باشد.

 

«محمد مازح»، قاضی امور فوریتی در شهر صور حکمی را مبنی بر ممنوعیت رسانه‌های لبنان یا رسانه‌های خارجی فعال در اراضی این کشور برای انجام هرگونه مصاحبه با سفیر آمریکا به مدت یک سال صادر کرد.

به نقل از روسیا الیوم، مازح این حکم را به دلیل اظهارات سفیر آمریکا که باعث فتنه‌انگیزی بین اقشار دینی و سیاسی می‌شود، صادر کرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: