کد خبر: ۸۵۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
کوهپایه‌زاده :
وکیل بابک زنجانی از پرداخت ۳ هزار میلیارد تومان بدهی موکل خود به شرکت نفت بر اساس یوروی ۴ هزار تومانی خبر داد.

پرداخت ۳ هزار میلیارد تومان از بدهی بابک زنجانی بر اساس یوروی ۴ هزار تومانی انجام شد/ ۵ هزار میلیارد بدهی دیگر باقی مانده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رسول کوهپایه زاده  درباره پرداخت بدهی ۳ هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی به شرکت نفت گفت: آقای زنجانی طی یک وکالت بلاعزل تمام اموال و دارایی‌های خودشان را در اختیار شرکت نفت قرار داده‌اند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: یک پروسه بسیار طولانی برای کارشناسی صورت گرفت که به بخشی از آن موکلم اعتراض داشت و دوباره کارشناسی‌ها انجام شد و با احتساب یوروی ۴ هزار تومانی که به زمان بدهی وی باز می‌گردد حدود ۳ هزار میلیارد تومان بدهی تا این لحظه پرداخت شده است و برای بازپرداخت مابقی بدهی‌ها هم کارها در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بدهی آقای زنجانی ۲ میلیارد یورو بود که با احتساب یوروی ۴ هزار تومانی حدود ۸ میلیارد هزار میلیارد تومان می‌شود که تا این لحظه ۳ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۵ هزار میلیارد تومان دیگر آن مانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: