کد خبر: ۸۵۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
امروز در جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۸ تیر ۹۹امروز در جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا برای سواحل دریای خزر، اردبیل بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 

این شرایط روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق برای شمال زنجان، خراسان شمالی و خراسان رضوی برقرار است.

روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین طی پنج روز آینده، در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه کاهش ۴ تا ۷ درجه دما در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رخ خواهد داد و از دوشنبه اردبیل، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از شمال سیستان و بلوچستان و سه شنبه استان های واقع در سواحل خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۸ درجه سیلسیوس را تا آخر این هفته تجربه خواهند کرد و در سایر مناطق کشور نوسان دمایی حدود ۲ تا ۳ درجه خواهد بود.

امروز در جنوب ایلام، خوزستان، جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و وزش باد شدید رخ خواهد داد,که در پاره‌ای از این مناطق احتمال رخداد گرد و خاک محلی وجود دارد.

طی این هفته شرق دریای عمان طبق روال این فصل از سال مواج و متلاطم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: