کد خبر: ۸۵۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی ۵ روز آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۷ تیر ۹۹سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی ۵ روز آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در برخی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و در ساعات بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

روز سه شنبه علاوه بر مناطق یاد شده در خراسان شمالی و گلستان رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به خصوص منطقه زابل باد شدید ادامه داشته که باعث خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

حداکثر دمای هوا در تهران امروز، فردا و روز دوسنبه ۳۲ درجه پیش بینی شده است. طی امروز تا دوشنبه آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: