کد خبر: ۸۵۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۴۳۶
مقامات محلی شمال ایتالیا دستور کشتن یک خرس را به خاطر حمله به یک پدر و پسر در منطقه کوهستانی پلر در شمال ترنتو را صادر کرده اند.

دستور کشتن خرس مهاجم داده شدبه گزراش خبرداغ به نقل از  برترین‌ها: مقامات محلی شمال ایتالیا دستور کشتن یک خرس را به خاطر حمله به یک پدر و پسر در منطقه کوهستانی پلر در شمال ترنتو را صادر کرده اند.

این پدر و پسر بیست و هشت ساله هنگام کوه پیمایی در این منطقه مورد حمله یک خرس قرار گرفتند. پدر به منظور مقابله با خرس خود با او رویارو شد اما به زمین افتاد و پایش شکست.

این حادثه در حالی روی داده که افزایش شمار خرس‌ها در منطقه باعث نگرانی ساکنان شده است.

سازمان‌های حمایت از حیوانات از مقامات محلی خواسته‌اند از کشتن این خرس خودداری کنند. آنان خواستار حفاظت از این حیوان در معرض انقراض شده و گفته‌اند باید به ساکنان محلی آموزش لازم برای همزیستی با این حیوان را داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: