کد خبر: ۸۵۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد دمای هوا در نوار شمالی و سواحل خزر کاهش می‌یابد و در استان‌های شرقی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

وضعیت آب و هوا، امروز ۵ تیر ۹۹ / کاهش دما و بارش باران در سواحل خزرسازمان هواشناسی کشور اعلام کرد دمای هوا در نوار شمالی و سواحل خزر کاهش می‌یابد و در استان‌های شرقی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

به گزارش  خبرداغ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، از بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نقاط جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد را از بعدازظهر فردا تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای نقاطی از استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه نقاط شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و این وضعیت یکشنبه شب و دوشنبه در گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز پیش‌بینی می‌شود.

این سازمان پیش بینی کرد که دمای هوا از فردا (جمعه) در نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز پنج تا ۱۰ درجه کاهش یابد و در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید است و بادهای ۱۲۰ روزه در شهرهایی همچون زابل سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید می‌شود.

امروز و فردا ساحل خلیج فارس مواج و متلاطم و از بعدازظهر امروز تا شنبه دریای خزر نیز مواج اعلام شد.

سازمان هواشناسی هوای پایتخت را در سه روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و گاهی با وزش باد پیش‌بینی کرد که روند کاهش دما در تهران را نیز شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای هوا در تهران امروز ۳۷ درجه، فردا ۳۵ درجه و روزهای شنبه و یکشنبه ۳۳ درجه پیش بینی شده است.

امروز کمینه دما در شمیرانات ۲۲ درجه و در مهرآباد به ۲۵ درجه می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: