کد خبر: ۸۵۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
روحانی بیان کرد:‌ دولت به عنوان یک سرمایه بزرگ، زمین فراوانی در اختیار دارد. مقصود از این دولت، دستگاه اجرایی، نیروهای مسلح و شرکت‌هاست که زمین‌های فراوان اضافه‌ای دارند و می‌توانند آن را برای مسکن ارزان قیمت در اختیار قرار دهند و قیمت مسکنی که امروز به ناروا به مردم فشار وارد می‌کند را بشکند.

روحانی: بورس را محکم نگه می‌داریمروحانی بیان کرد:‌ دولت به عنوان یک سرمایه بزرگ، زمین فراوانی در اختیار دارد. مقصود از این دولت، دستگاه اجرایی، نیروهای مسلح و شرکت‌هاست که زمین‌های فراوان اضافه‌ای دارند و می‌توانند آن را برای مسکن ارزان قیمت در اختیار قرار دهند و قیمت مسکنی که امروز به ناروا به مردم فشار وارد می‌کند را بشکند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، رییس دولت دوازدهم یادآور شد: امکان دیگر دولت، سهام بنگاه‌های اقتصادی است. یعنی سهام بانک‌ها، شرکت‌های دولتی، و شرکت‌هایی که به نحوی متعلق به نیروهای مسلح است، همه باید بیایند و سهامشان را عرضه کنند.

 

روحانی با بیان اینکه ما باید  بورس را محکم و مستحکم نگه داریم، اظهارداشت: امروز بزرگترین مسئولیت وزارت اقتصاد در کنار سایر مسئولیت‌های مهمی که دارد، مساله بورس، تقویت و حفاظت و نگهداری بورس است. سهام باید عرضه شود و همه دستگاه‌ها باید سهام جدید را در بورس عرضه کنند. امروز شرایط خوبی است که هم مردم استفاده کنند و هم دولت از بنگاه‌داری فاصله بگیرد.

رییس جمهوری عنوان کرد: سرمایه سومی که دولت دارد، طرح‌های نیمه تمام است. ما طرح‌های نیمه تمام فراوانی در سراسر کشور داریم که اینها را نه این دولت و نه دولت بعدی نمی‌تواند به اتمام برسانند و باید اینها را به مردم واگذار کنیم. ما امکانات لازم را از لحاظ مقرراتی در اختیار گذاشتیم و باز هم اگر لازم است حاضریم این کار را انجام بدهیم.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه و همه دستگاه‌ها و استانداران و وزارت کشور باید کمک کنند تا طرح‌های نیمه تمام را با قیمت مناسب یا حتی قیمت ارزان و یا بلاعوض در اختیار مردم و در اختیار کسی که بتواند به ما قول بدهد که در یک زمان مشخصی تکمیل می‌کند قرار دهیم چرا که این موضوع باعث اشتغال و هم باعث رونق می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: