کد خبر: ۸۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
نماینده شاهرود:
نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نگاه ویژه ای به مجلس یازدهم دارند و باید مجلس در عمل به قانون پیش قدم باشد لذا انتظار می رود به قانون ایثارگران توجه ویژه‌ای کند.

مجلس به قانون ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکر شفاهی خود، گفت: قانون مرتبط با ایثارگران توسط دولت و همه نهادها در حال اجرا است اما در مجلس به آن توجه نشده است و باید این رویه اصلاح شود.

در پاسخ به این تذکر نیکزاد رئیس جلسه تاکید کرد: عدم اجرای این قانون مربوط به مجلس یازدهم نیست و آئین‌نامه داخلی مجلس که در مجالس قبلی تصویب رسیده به نحوی است که دستورالعمل اجرایی قانون مذکور درآن دیده نشده و لازم است در این مجلس با دستور هیات رئیسه در کمیسیون مربوطه مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: