کد خبر: ۸۵۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۴۴
سپاهان برای جبران فاصله ۱۰ امتیازی با صدر جدول باید مقابل سه تیم مدعی جدول رده بندی به پیروزی دست پیدا کند و امیدوار به لغزش پرسپولیس باشد.

نقشه سپاهان برای خارج کردن قهرمانی از چنگ پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی از سر گرفته خواهد شد که تیم پرسپولیس فاصله‌ای ۱۰ امتیازی با سپاهان و تراکتور به عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی دارد و آن‌ها باید بدون هیچ نقصی در ۹ بازی باقی مانده عمل کنند تا فاصله ایجاد شده را با لغزش شاگردان گل محمدی جبران کنند.

برای جبران این فاصله، سپاهان باید از سد ۶ تیم پایین پایین و میانه جدولی و همینطور تراکتور، استقلال، شهرخودرو که سه رقیب مستقیم‌اش در کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی هستند، با پیروزی عبور کند.

در میان این حریفان، صنعت نفت که در دور رفت سنگین‌ترین شکست سپاهان را رقم زده، تنها حریف سپاهان است که نه شانس قهرمانی دارد و نه ترس از سقوط.

گفتنی است تیم امیر قلعه نویی از این ۹ بازی در دور رفت، با ۳ بُرد، فقط ۱۴ امتیاز به دست آورده است و برای تغییر قهرمانی به نتایجی بسیار بهتر نیاز خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: