کد خبر: ۸۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۷۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به پایتخت و تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به پایتخت و تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

وی افزود: ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: