کد خبر: ۸۵۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۰۴
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: از همان لحظات اولیه بدون فوت وقت وارد معرکه شدیم و صحنه را از نزدیک دیدیم و هنوز صحنه به هم نخورده بود و این پرونده در حال بررسی است و به نتایج نهایی نزدیک می‌شود.

پرونده ناوچه کنارک به نتیجه نهایی نزدیک می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم بهرامی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک، گفت: از همان لحظات اولیه بدون فوت وقت وارد معرکه شدیم و صحنه را از نزدیک دیدیم و هنوز صحنه به هم نخورده بود و این پرونده در حال بررسی است و به نتایج نهایی نزدیک می‌شود.

وی گفت: تعدادی در این پرونده متهم هستند که اکنون از بیان آن معذورم، چون در طول تحقیق ممکن است تعداد متهمان کم و زیاد شود اما مسئولان ارتش و فرماندهان نیروی دریایی خواستار رسیدگی دقیق هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در این خصوص خواستار بررسی قصور و تقصیر احتمالی شدند و بر پیشگیری از اینگونه حوادث تاکید فرمودند. قطعاً در اینگونه مسائل اولین اشتباه، آخرین اشتباه است و ما به جد پیگیر هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: