کد خبر: ۸۵۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۳
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید مشکلی برای شروع لیگ برتر ندارند و به خاطر مشکلات مالی طومار کناره‌گیری از مسابقات را امضا کرده است.

تارتار: بهترین تصمیم، شروع مسابقات بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مهدی تارتار با اشاره به شرایط تیمش عنوان کرد: ما از نظر فنی مشکل خاصی نداریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با انگیزه بالا برای شروع لیگ آماده می‌شوند. تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با بهترین شرایط ممکن در مسابقات شرکت کنیم و هواداران مسجدسلیمان را راضی نگه داریم.

وی درباره مشکلات مالی نفت ادامه داد: به هر حال مشکلات مالی که با ما هست، اما جا دارد از آقای ورناصری نماینده مجلس، آقای حیدری رییس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات مدیره تشکر کنم که طی روزهای گذشته تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند مشکلات را حل کنند. تا الان می‌دانم که مشکلات مربوط به امکانات ما در مسجدسلیمان حل شده و ورزشگاه و خوابگاه در اختیارمان قرار خواهد گرفت. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در ادامه فصل نیز روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: تمام حرف هایی که ما درباره مشکلات مالی می‌زنیم به خاطر مردم مسجدسلیمان است. این مردم عزیز دلخوشی‌ای جز تیم نفت ندارند و برای این تیم همه کار می‌کنند. ما هم وظیفه داریم برای خوشحالی و رضایت آنها هرچه در توان داریم بگذاریم. امیدوارم از تیم کم بضاعت ما حمایت شود و تا پایان فصل همه چیز خوب باشد.

تارتار درباره اینکه اعضای تیم نفت طومار انصراف از لیگ برتر را امضا کرده بودند، خاطرنشان کرد: ما درباره شروع مسابقات تابع نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بوده و هستیم. از نظر ما هم بهترین تصمیم در مقطع کنونی شروع مسابقات است اما نگرانی‌مان این است که با توجه به بضاعت های مالی اندکی که داریم نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. باشگاه ها توانایی هزینه کردن برای ادامه مسابقات در شرایط کرونایی را ندارد و نمی‌توانیم پرواز چارتر بگیریم و هتل اختصاصی داشته باشیم. از این رو مدیران باشگاه به ما گفتند که این طومار را امضا کنید و ما هم تبعیت کردیم. منتهی مساله این است که مدیران باشگاه ما هم تابع نظر سازمان لیگ درباره ادامه رقابت‌ها هستند.

سرمربی نفت در پایان افزود: از نظر ما بهترین تصمیم همین ادامه مسابقات بود و امیدوارم همه با هم تلاش کنیم که در بهترین حالت ممکن و با سلامت کامل مسابقات برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: