کد خبر: ۸۵۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۱
باشگاه خبرنکاران وابسته به صداوسیما نوشت: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در درباره اتهاماتی که علیه متهم منصوری در پرونده طبری مطرح می شود گفت: او هم به عنوان یک متهم باید بیاید در دادگاه از خود دفاع کند هر چه که دفاع مستند باشد ان شاء الله دادگاه بر اساس آن رای خواهد داد.

دادستان کل کشور: منصوری باید در دادگاه، پاسخگوی اتهاماتش باشدبه گزارش خبرداغ، باشگاه خبرنکاران وابسته به صداوسیما نوشت:حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در درباره اتهاماتی که علیه متهم منصوری در پرونده طبری مطرح می شود گفت: او هم به عنوان یک متهم باید بیاید در دادگاه از خود دفاع کند هر چه که دفاع مستند باشد ان شاء الله دادگاه بر اساس آن رای خواهد داد.

 دادستان کل کشور در حاشیه جلسه دیوان عالی کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به دادگاه اکبر طبری اظهار کرد: در رابطه با پرونده آقای طبری و به لحاظ اینکه دادگاه او در حال جریان است مسائلی را که لازم باشد سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرده است.

 

دادستان کل کشور ادامه داد: به لحاظ آنکه ممکن است این پرونده هر روز تغییر و تحول پیدا کند و اطلاعاتم باید به روز باشد من به این سوال جواب نمی‌دهم صبر کنید تا انشاالله پرونده به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: