کد خبر: ۸۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۵
تصاویر منتشر شده توسط مارکا که عکس ستاره‌های رئال مادرید را در حالی نشان می‌دهد که صورت آنها به صورت زنانه تغییر داده شده واکنش‌های جالبی به دنبال داشته....

به گزارش اگر ستاره‌های رئال زن بودند؟+ عکسخبرداغ  به نقل از ورزش سه، بعد از چند روز منتشر شدن جسته و گریخته عکسهای جالب توجه بازیکنان رئال مادرید که صورت‌شان به شکل صورت زنانه شبیه‌سازی شده این تصاویر سرانجام از روزنامه اسپانیایی مارکا سر در آورد و واکنش‌های جالبی برانگیخت.

 

در تصاویر منتشر شده که به نظر می‌رسد با استفاده از نرم‌افزار ویرایشگر تصویری Face App تولید شده تصاویر ستاره‌های امروز رئال مادرید با پیراهن سفید این تیم در حالی دیده می‌شود که در کنار آن تصاویری قرار دارد که نشان می‌دهد اگر آنها زن بودند چه قیافه‌ای داشتند.

 

نرم‌افزار موبایلی Face App نرم‌افزاری است که از مدتی پیش در دنیای دیجیتال سر و صدای زیادی به راه انداخت. این نرم‌افزار به کاربران خود امکان می‌دهد تا با بارگزاری تصاویر صورت خود با استفاده از گزینه‌هایی، آن را به شکل سالخورده، دوران کودکی یا دختر/پسر تغییر دهند.

 

انتشار مجموعه کامل تصاویر بازیکنان رئال مادرید و تخمین صورت آنها در صورتی که زن بودند دستمایه شوخی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده. البته این تصاویر و البته انتشارشان در رسانه‌های معتبر با انتقادهای تندی هم همراه بوده و گروه‌هایی آن را توهین‌آمیز به زنان تلقی کرده‌اند.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: