کد خبر: ۸۵۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۴
با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک دیوان عدالت اداری، از این پس امکان ثبت غیرحضوری شکایت در دیوان فراهم است.

امکان ثبت غیرحضوری شکایت در دیوان عدالت اداری فراهم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در اجرای تکلیف مقرر در ماده ۲۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری درگاه اخذ دادخواست الکترونیک دیوان عدالت، شنبه ۲۴ خرداد با حضور ریاست و معاونین رسما افتتاح و به این ترتیب ثبت دادخواستهای بدوی و تجدیدنظر در این مرجع از طریق اینترنت و بدون حضور فیزیکی برای شکات و دستگاههای اجرایی طرف شکایت امکان‌پذیر شد.

این اقدام که در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور قضایی صورت گرفته، نیاز به مراجعه حضوری در دیوان عدالت اداری و صرف هزینه فرصت و هزینه ایاب و ذهاب را منتفی کرده است. همچنین راه‌اندازی این سامانه در اعمال فاصله اجتماعی که از تدابیر مهار ویروس کروناست نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: