کد خبر: ۸۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۴۴۶
در برهه‌ای برانکو – سید جلال حسینی را نخواست و تصور می‌شد این بازیکن راه استقلال را در پیش گیرد. علیرضا منصوریان حالا مدعی شده است که مانع از استقلالی شدن سید جلال شد.

افشاگری؛ من نگذاشتم سید جلال استقلالی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، در برهه ای برانکو – سید جلال حسینی را نخواست و تصور می شد این بازیکن راه استقلال را در پیش گیرد. علیرضا منصوریان حالا مدعی شده است که مانع از استقلالی شدن سید جلال شد.

علیرضا منصوریان که در این باره با خبر ورزشی صحبت کرده در خصوص استقلالی نشدن سید جلال حسینی گفته است:« صراحتاً به همه هواداران فوتبال می‌گویم که من نگذاشتم جلال حسینی استقلالی شود. جلال یک پرسپولیسی اصیل بود ولی چون این تیم را از دست داده بود از روی عصبانیت و لجبازی با برانکو می‌خواست در سال 94 همان کاری را بکند که علی انصاریان در سال 85 انجام داد ولی من چه آن زمان سرمربی نفت بودم به حسینی گفتم: جلال جان، دوران فوتبال یک روز تمام می‌شود و باید دست بچه‌ات را بگیری و در خیابان راه بروی، بنابراین فقط با یک تیم باش. بیا واین فصل در نفت بازی کن. حتی اگر استقلال 3 برابر دستمزد هم می‌دهد، به آنجا نرو. به نفت بیا و شاید فصل آینده بتوانی دوباره به پرسپولیس برگردی. اتفاقاً همین طور هم شد و از وقتی جلال حسینی به پرسپولیس برگشت با این تیم سه قهرمانی متوالی کسب کرده است.»

جالب اینکه سید جلال در بازگشت به پرسپولیس این قدر برای تیم خوب کار کرد که همواره کاپیتان تیم بود و برانکو از او به عنوان سوپر من تیمش یاد می کرد. سرمربی وقت تیم به دفعات از سید جلال به خاطر عدم دعوت به اردوی تیم ملی دفاع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: